Fodbold live resultater




Nu må I FANME tage jer sammen BRØNDBY

Skrevet af Bif hele livet , 1 måned(er) siden

Lige læst denne artikel om en ung muskelsvinds kvinde der sidder på Brøndby stadion familie tribune med fck bluse, så kommer 3 idiotet (avis kalder dem Brøndby fans det ord ønsker jeg ikke bruge) og trækker hendes respirator ud og siger hvis de skal have luft kan de bare tage hendes

 

Brøndbys svar er de 3 personer får flerårige karantæne TAG JER FOR H...... sammen ledelse de skal sparkes ud med røv og nøgler og så skal de have livsvarig karantæne ikke flere årlig, det er fanme pinligt man ikke tager konsekvens mod så alvorlig konsekvens og vi taler om en handicappet kvinde 




Deltag i diskussionen




  • Det er så usselt og klamt man kan gøre noget så modbydeligt

    De skal straffes og have livsvarig karantæne for alle stadions

    Hvilke FEJE KUJONER laver sådan en fej handling og hvor er det slapt af vores ledelse ikke en gang for alle give dem karantæne resten af livet for alle Brøndbys kampe

    Det er så ulækkert at læse
    9 enige · 7 god kommentar


  • Betalende bruger
      1 måned(er) siden   

  • Forstår ikke hvorfor de ikke er blevet politianmeldt, fuldstændigt uacceptabelt!!
    Og hvorfor er der ingen der har blandet sig, nogen må jo have set det..
    3 enige · 2 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @TibblingLove

      Jeg har også skrevet om det tidligere.

      Politiet er på sagen, og de overvejer om de skal anklage ham/dem efter paragraf 252.
      Brøndby har givet dem foreløbig karantæne på 10år, men afventer politiet, før de vil gøre mere.

      Det er helt og aldeles uacceptabel opførsel.
      Det kan der ikke herske et sekunds tvivl om.
      2 enige · 3 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Betalende bruger
      1 måned(er) siden   

  • Kan læse politiet nu kører den som en akut sag, og det kan give op til 8 års fængsel...!
    1 god kommentar
     
    • @TibblingLove det her handler om vores ledelse på ingen måder viser nok

      Disse 3 psykopater skal have livstidsdom for stadions og så må Brøndby vise format give dem til alle kampe på stadion og det er total uacceptabelt vores ledelse kun flereårig

      Der er kun en ting at gøre LIVSTIDS alt andet er uacceptabelt og så klamt sådan nogen små klamme personer gør sådan

      De er og bliver aldrig fans af denne klub og vores klub skal slå langt hårdere ned end flerårig karantæne fanme en ommer det er resten af livet de skal holde sig væk

      De personer har Intet at gøre til en Brøndby kamp igen
      4 enige · 1 god kommentar

    Se 19 flere kommentarer

---

  • Hvordan fungerer de handicappladser?
    Hvorfor er hun som fck fan placeret blandt Brøndbyfans, det har jo været en tikkende bombe fra start af.
     
    • Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @Studenterbrød Der er åbenbart ikke handicappladser til udebanefans, så hun har siddet blandt Brøndby fans ja..

    Se 5 flere kommentarer
     
    • TB
    • TB
      Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @Studenterbrød nu må du tage dig sammen!
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 3 flere kommentarer

  • er der nogen steder man har oplyst alderen på disse 3 personer. Det jo helt håbløst hvis 3 voksen mænd gør sådan noget. men var hun alene, var der ingen ledsager med. og hvor var vagterne henne.
     
    • Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @TheBadBoy Hun havde ledsager med, der satte slange i igen til respirator..

  • Kepgar
  • Kepgar   1 måned(er) siden   

  • De skal havde livstids karantæne og politianmeldelse. Fucking svinerig
    4 enige · 4 god kommentar
     
    • @Kepgar noget af det værste jeg har læst nogen har gjort mod et meget handicappet menneske seriøst og så vil vores ledelse afvente med give straf

      De skal på stedet være konsekvent ikke afvente noget men give dem på stedet livstids dom

      Nu skal de fanme vise karakter og det skal fælges helt til dørs at man giver dem livstid
      2 enige

    Se 2 flere kommentarer

  • TB
  • TB
    Betalende bruger
      1 måned(er) siden   

  • Jeg var målløs da spaden med romerlys for en måneds tid siden fik et par års karantæne. Men jeg er paralyseret, hvis jeg læser rigtigt, at de her ikke får livstid
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • @TB jeg er målløs over Brøndby skal vente politiets dom som tv2 skriver bt skriver flerårig

      De skal ikke afvente en skid de skal aldrig mere komme på stadion og gør de det så håber jeg fanme man viser et billede af dem, så vil de nok finde ud af vi er mange mange Brøndby fans de ikke skal misbruge vores klubs trøje og navn så klam måde

      Jeg er rasende da læste det og jeg er rasende på vores ledelse ikke på stedet givet dem livstidsdom det kan ikke forvares det er svag ledelse BIG TIME
      2 enige

    Se 3 flere kommentarer

---

  • Lukker lige ned kan mærke jeg er så gal og oppe og køre over denne histore samt hvor svag vores ledelse er at man skal afvente politiet først

    Det er så vildt de ikke på stedet viser format og de udtaler sig også om det er så groft så være dog konsekvens og giv dem livstid på stedet ikke afvente noget

    Pinlig ledelse og beklager jeg er gal og tror sku min familie er glad for jeg ikke var der hvor det skete for kan sige jeg havde ikke kunne styre mig
    1 enig · 1 god kommentar

  • LJS
  • LJS
    Betalende bruger
    Top debattør
      1 måned(er) siden   

  • Hjernedøde idioter...
    Hvad f..... sker der med folk.
    Er dybt forarget.
    2 enige · 1 god kommentar
     
    • @LJS der er ikke ord for det, overgår total min fantasi hvad disse psykiater kan gøre mod en sagesløs muskelsvinds rullestol bruger og jeg tror ingen med normal hjerne kan forsvare dette der er sket

      Klubben har tabt meget ansigt her for selvfølgelig skal de handle med det samme ikke vente med give straffen den er lige til

      LIVSTIDS og gå videre til DBU få alle 3 ude af dansk fodbold landshold og alle superrigs kampe fremover
      2 enige · 1 god kommentar

  • Jeg skammer mig over at klubben ikke med det samme fælder dommen livstidskarantæne. De her aber skal spærres inde sålænge som lovmæssigt muligt. Det er totalt afstumpet adfærd. Stakkels pige, håber hun er okay og på et tidspunkt igen har lyst til at besøge vores stadion.
    5 enige · 5 god kommentar
     
    • @Kristianbs jeg er 110 % enig og det er derfor skrev denne fordi jeg er rystet over klubben har brug for afvente politiet for kunne give en dom

      Seriøst Brøndby har set det på video politiets dom er i denne sag lige meget

      Brøndby skulle være konsekvent med det samme og med det samme gå ud melde ud de alle 3 får livstidsstraffen for det er uden sammenhæng noget det værste jeg har læst nogen der kalder sig Brøndby fans har gjort

      Ledelsen har igen tabt ansigt og virket total inkompetente
      2 enige · 1 god kommentar
     
    • Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @Kristianbs
      Også skrevet i et tidligere svar.

      Disclaimer: dette er absolut intet forsvar af de tre personer der har deltaget i denne sag.

      Se det fra et andet perspektiv. (Brøndbys).
      Grunden til at der ikke er givet livtidskarantæne til alle tre, men foreløbig 10år, er jo nok at det ikke er alle tre der hiver slangen ud.
      Det er en person der gør det, hvor de to andre ikke umiddelbart gør noget aktivt. (De burde have stoppet deres kammerat, inden han hev slangen ud, men det er nok gået for stærkt til at de har reageret)

      Hvis de to af personerne er deltagende venner med den tredje og aktive person, men ikke har gjort noget fysisk, skal de vel ikke straffes med livstid for noget en anden (deres kammerat) har gjort.
      10års karantæne for at være venner med en kæmpe idiot er alligevel også en lang karantæne at få.

      Det hele har de jo på video men ikke lyd fra episoden.
      Brøndby afventer nok politiets afhøringer af forudrettede og ledsageren, samt evt. andre tilskuere i nærheden, om hvad der egentligt er blevet sagt af de tre personer og hvem der har sagt og gjort hvad.
      Det kan jo tænkes at en af de 3 personer ikke har sagt eller gjort noget, men bare været tilstede og venner med den/de forkerte. Dette skal vel heller ikke give livstidskarantæne for ikke at gribe ind i øjeblikket, for så skal alle omkring vel have karantæne.
      1 enig · 2 god kommentar

    Se 2 flere kommentarer

  • Vanvittig handling, hvor der forhåbentlig kommer en passende straf.

    Når det så er sagt, så er jeg enig i, at det i den grad er et sikkerhedsbrist, at man har placeret en fck-fan (handicappet eller ej) med synlig merchandise på et Brøndby-afsnit. Der findes desværre ikke det man kaldte ''neutrale afsnit længere'' - Og selvom det PÅ INGEN MÅDE fritager idioterne fra deres handling, så burde man have sagt sig selv, at det var en dårlig idé. Jeg forstår ikke, hvorfor hun ikke er placeret i handicap-afsnittet? Fra mit udsyn på øvre syd, ser der da ud til at være ét placeret lige under svinget? Der sidder altid en 5-10 mennesker rullet ud i kørestol med evt. ledsager. Der burde hun være blevet placeret, hvis der ikke var plads til hende i udebaneafsnittet.

    Men jeg glæder mig til, at alle jer der sidder på den langside bliver beskyldt for at være medvirkende, bliver beskyldt for at dække over idioterne og bliver beskyldt for ikke at stoppe episoden.

    Nu er jeg selv blevet beskyldt et hav af gange herinde for ikke at interagere eller at dække over ulovligheder på Sydsiden, blot fordi man har billet dertil.

    Så tag noget ansvar langside!
    3 enige
     
    • @RommeTilPhiriOgSå

      Det du glemmer er med dig at ingen har påstået du yder vold, hærværk eller står med pyro i hånden, men JEG har netop skrevet til dig at du jo på ingen måder har taget afstand fra vold fordi du skrev flere gange herinde det var ok at dem fra sydsiden hårdere kerne gav en modstander tæsk fordi han stak dem fingeren, der er første pointe

      Anden er du direkte ikke en men mange gange herinde har forsvaret pyro og du har også maskering er ok, når man forsvare disse typer så bliver man også sat i bås med dem.

      Læser man dine kommentar med pyro så er du og anden bruger altid på og forsvare pyro som ok selvom nogle af vores fans blev brændt

      Du burde tage afstand fra det og vold

      Nu er der også en kæmpe forskel på gøre det de gør og så lave en så ussel handling som de har gjort mod en muskelsvinds kørestol pige på familie tribunen og med respirator, jeg tænker havde nogen på sydsiden set det så tror jeg faktisk der havde været afregning ved kasse et

      Selvom der er hjernedøde idioter der med vold, pyro og maskering, så er der heldigvis også moral nok til vide man overfalder ikke en så handicappet kvinde og endda udsætter hende med tage hendes slange ud så hun ved at dø og ike kan trække vejret, der kender jeg også flere fra hårdere kerne i Brøndby at de 3 personer ville have fået mange kærlige hilsner deres vej for det her er så langt over hvad alt angår

      Brug ikke din energi på hvad du har udtalt herinde og dit eget forsvar, men på det som alt handler om ledelsens svage handling og et stort offer i pigen samt 3 mennesker der skal udelukkes resten af livet til alt fodbold
      3 enige

    Se 17 flere kommentarer

---

  • Rasmus Stephansen
  • Rasmus Stephansen
    Betalende bruger
    Top debattør
    Top kommentator
    Top gode
      1 måned(er) siden   

  • De skal udstilles i en gabestok foran stadion ved første hjemmekamp hvor der må spyttes på dem. Så skal de afklædes og males hvide og slippes løs på banen i pausen hvor man mod betaling kan få lov til at skyde på dem med lejet Paintballgevær. Efter skydningen skal de spules rene foran Sydsiden af Vestegnens Brandvæsen - så får de udleveret EN FCK trøje, til deling og sendt ud på gaden og må selv finde ud af at komme hjem....!!

    Dagen efter kan de komme og få udleveret deres ejendele mod betaling af en passende bøde som ubeskåret vil gå til de danske hospitalsklovne....!!!
    1 enig · 2 god kommentar

  • NewY
  • NewY   1 måned(er) siden   

  • Hmm jeg fik læst og påskrevet hele dagen i går at sådanne indlæg ikke er relevante for 3point.dk, men ny dag, ny dagsorden åbenbart
    Men er helt enig BIF hele livet, de er en skamplet på Brøndby, ligesom de hjerne døde tosser der tænder romerlys over hele nedre sydside, og dette site brillierer i ikke at nævne hverken pyro eller den vanvittige episode med respiratoren med et ord !
    1 enig · 1 god kommentar
     
    • @NewY Du har enormt svært ved at forstå, hvad andre brugere skriver til dig. Lad mig prøve at skære det ud i pap for dig:

      - Du brokker dig HØJLYDT over, hvorfor dem der står for 3point.dk ikke har oprettet en artikel om at enkelte fans fik forbrændinger og giver deres forargelse til kende.

      - Du får forklaret et utal af gange, hvorfor det forholder sig således. Men vælger ikke at lytte og fortsætte din forargelse.

      - Du får fortalt, at det bl.a. Er grunden til at DU kan oprette et debatoplæg. Så du kan debattere dét DU mener er relevant.

      - På samme måde har pågældende bruger oprettet dette debatoplæg, fordi han mener, at det er relevant at diskutere.

      - Det er igen ikke folkene bag 3point.dk der har skrevet en artikel om emnet. Det er en privat bruger, som har oprettet det. Ligesom det var med dit. Det er præcis det samme.
      1 enig

    Se 4 flere kommentarer
     
    • @NewY Så har jeg misforstået dit indlæg fra i går.

      Jeg troede du efterspurgte hvorfor 3point.dk - som fanmedie - ikke tog pyro-historien op. Og der var vi nogen som mente, at det ikke er relevant for 3point.dk at tage op. 3point.dk har heller ikke taget denne respirator-historie op. Igen - det er allerede godt dækket af nyhedsmedier som BT og TV2.

      Begge historier herinde er Debat-indlæg og dem har jeg det helt fint med. Det er fra fans som ønsker at debattere alverdens emner - cool - men udenom hvad 3point.dk skal bruge krudt på i deres dækning af BIF.
      1 enig · 1 god kommentar

    Se 13 flere kommentarer

  • Egentlig synes jeg, 10 års karantæne er fint (folk kan nå at blive klogere på det stykke tid), men jeg synes så også, at der skal en ordentlig straf til fra domstolenes side.
    Helt idiotisk handling, der er begået af en eller flere af de 3 tosser!
     
    • @Nielsen81 livstids for mig er eneste rette straf, 10 år er for nemt

    Se 2 flere kommentarer

  • https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/brondby-uddeler-karantaene-pa-livstid<br />
    Og nu var det så én person, som fik livstidskarantæne.

    @Bif hele livet - Du ville simpelthen give livstidskarantæne til 2 personer, som i følge beviserne indtil videre, ikke havde fortjent det.

    Har du tænkt dig at give dem en undskyldning? Eller har de også redigeret i noget?
     
    • @RommeTilPhiriOgSå Derfor man lige skal trække vejret og efterforske hvad der egentlig er sket inden man korsfæster alle tre.

      Bif hele livet skylder Romme en undskyldning for en gigant løgn han er kommet med et andet sted i debatten.
      De står efterhånden i kø de undskyldninger….
     
    • @RommeTilPhiriOgSå Du får aldrig Garfield til at sige undskyld for den slags..

    Se 3 flere kommentarer
     
    • @RommeTilPhiriOgSå øhh hvad, jeg gider ikke bruge min tid på dig.

      Hvis en der beskyldte mig for løgn og jeg ikke havde løjet gad jeg ikke skrive til personen, men det gør du sjovt nok. Du har igennem tiden løjet flere gange herinde, du har 11000 % redigeret i den tekst med det du oprindeligt skrev.

      Men til dit link, så få styr på fakta, man skriver IKKE de 2 personer ifølge beviserne ikke har fortjent det, man skriver man afventer politiets dækning af sagen og forløbet, så få lige styr på fakta fremfor sidde digte noget der ikke er skrevet i artiklen.

---

  • Det skulle være kommet med det samme og det er klart de efter ikke kun et medie men mange der haglet kritik ned over BIF at man ikke givet dem konsekvens livstids da det skete. Så presset på klubben har virket og nu er den første idiot fået livstids og de afventer de sidste to

    Men man burde givet de 3 på stedet livstid og så kunne man formidle de to andre hvis de er helt uden indflydelse som er svært at tro på, da man afventer politiet:

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/brondby-uddeler-karantaene-pa-livstid
     
    • @Bif hele livet Kom så med den undskyldning til Romme for de usandheder du har sagt om han.
      Du er taget med fingrene i kagedåsen denne gang.
      Sig undskyld og kom videre.

    Se 2 flere kommentarer
     
    • Betalende bruger
        1 måned(er) siden   

    • @Bif hele livet GARFIELD klubben har kørt denne sag helt efter bogen, de er nødt til først at danne sig et overblik, indhente beviser, tale med vidner og afvente politiets eftersøgning.

      Resultatet er jo også blevet en livstidskarantæne, som er det eneste rigtige, jeg forstår du er harm og vred over at læse denne sag, det er vi alle!
      Men Danmark er et retssamfund, og der er visse spilleregler der skal overholdes, man kan ikke bare uddele livstidskarantæner på uoplyst grundlag..
      2 enige · 1 god kommentar

    Se 4 flere kommentarer





Støt os og bliv medlem af 3point.dks venner